so i'll run but not too far

kan inte påstå att jag känner mig så pigg idag. party igår igen... bar1, soft kväll.

emotionellt virrig vecka. inte bara för mig, även andra har haft sina ups and downs och det påverkar mig också till sist. jag blir så trött när det finns så höga förväntningar på att jag ska finnas där för att lyssna, och sedan när jag ger ett råd ignoreras det bara och allt fortsätter i samma gamla spår... och jag får höra samma sak igen. det tömmer en på energi.
samtidigt ska jag kunna ta hand om mig själv. tänka på mig, mitt liv, relationer, skola och arbetssökande.
det känns ändå som att allt kommer lösa sig snart. kanske bara är en känsla för att jag önskar det så hårt... men jag tror att det kan vara så.

har ändå haft några sköna dagar. klistrat bilder i mitt fotoalbum och skrivit sida efter sida med minnen och känslor, allt för att aldrig glömma. aldrig glömma hur det kan kännas.

mm behöver lite kaffe nu.

"'cause this is how it goes baby, i'll get angry at your words and i'll go home
then you won't call after me 'cause i'll be back before you know, you know.
and so i'll run but not too far
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback