något annat, något bättre, något, någon?

jag undrar om jag borde bestämma mig för något. ta ett sånt där beslut som drastiskt förändrar ens liv på ett eller annat sätt. just nu känns det alldeles för mycket som att jag bara flyter med och accepterar allt precis som det är. kanske det är så man ska göra? eller va fan, "ska göra"...som att det finns regler.

det känns inte helt bra i alla fall. det känns som att jag har lagt drömmarna på hyllan och pausat det mesta. som att jag lever i ett fryst ögonblick ständigt väntandes på något annat, något bättre, något, någon?

det känns inte bra att plugga två terminer till på komvux. och det känns definitivt inte bra att bo i luleå. och det känns jävla piss att inte ha nåt jobb. och det känns inte bra att vänta, vänta, vänta!

jag vill inte klaga. jag vill göra nånting åt det här. men vad? kämpar för att komma på något.



ja just det. glömde. plannja vann. semifinal nästa...yeii... fast undrar lite vad vi kommer få för platser i coop..? antagligen INTE lika bra som nu hehe... men men, i'll survive. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback