just tonight i would, i would lay here for you

[ Holy eyes, I never knew I'd beg down at your feet
Hold on tight I never knew I'd know much more than this
Open sky, the wave of pain the scent of you is bliss
Hungry eyes, they stare at me I know, I know
Don't go!

Console the mind, I take it in the lips of pink I kiss
Lonely sky, the more you take the more that I give in
Holy eyes, I never knew, I know, I know
Don't go!

Hold onto the memory, it's all you got ]


oh oh oh. mina händer är så kalla att jag knappt kan skriva. jag måste måste måste plugga. men jag kan inte koncentrera mig. alldeles för många tankar som far runt i huvudet. hade ett trevligt samtal idag med s. ["talk over gin in teacups"-stämningen infann sig nästan. fast det var kaffe i kopparna istället för gin. hah.] anyway. det var bra. det är nästan läskigt hur öppna vi kan vara nu.


lyssnar på distillers nu. matchar min sinnesstämning. eller nåt. sjukt bra i alla fall. och jag har målat mina naglar röda. det ser ganska läskigt ut faktiskt. men orka bry sig.

and just tonight i would, i would sink here for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback