jerusalem here i am

yeah soft dag. blev inte nån sväng på stan för det var punka på tildes vagn... men chillade hemma hos dem och käkade banan på mamma mia hihi.

har fått jobb också...börjar på fredag, ska bli nice att äntligen tjäna lite cash...

och jag funderar. saknar och funderar. det är som ett ganska vanligt tillstånd nuförtiden känns det som. fast jag har kommit fram till att jag är sjukt bra på att inte överanalysera saker som så många tjejer gör. jag ser som ingen mening i att sitta en hel dag/vecka/månad och nöta en och samma tanke miljoner miljarders gånger [varför ringer han inte varför svarar han inte han har säkert en annan jag blir galen jo han har nog en annan varför skulle han annars inte svara herregud det har gått två timmar sen vi hördes oh my god han är otrogen åh jag är så tjock jag tror jag har gått upp ett halvt gram och oj nej det här kommer aldrig att gå bra bla bla bla...], vad är meningen med det? händer något så var det meningen att det skulle hända, livet är ganska enkelt egentligen tror jag, det bara döljer sig bakom ett krångligt skal. jag accepterar. men tro nu inte bara för den sakens skull att jag bara sitter på min [ömma hihi] rumpa hela dagarna och bara väntar på att saker och ting ska hända, jag kan ju påverka min egen framtid. och jag gör det.

inte för att jag har något att analysera alls at the moment.

alpha blondy - jerusalem
så jävla definitivt absolut dagens låt.

jag ska på basket nu.
over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback