jag sa inte nej, jag sa inte försvinn, jag vill inte träffa dig

party igår, det var helnice... lite kaosartat inne på bar1 kanske, men nice, jag hade en skön kväll. synd bara att det var dags att ställa om klockan till sommartid så vi blev lurade på en timme haha...
har skrivit mer nu, här är ett till litet utdrag ur texten... det är som en galen mix av egna erfarenheter, fantasier, berättelser, allt möjligt. jag bara skriver och skriver.

[ Han ringde nyss. Och jag sa inte nej, jag sa inte försvinn, jag vill inte träffa dig. För han var ju trots allt den där spännande, rika typen som jag aldrig har träffat förut.
Taxin kommer om 5 minuter och jag sitter på sängen helt klar för att åka, det tog mig inte ens 10 minuter att göra mig i ordning. Det var som att det redan var bestämt vad jag skulle ha på mig, som att jag instinktivt visste. Jag känner mig sexig, jag känner mig lite som någon annan som är allt det som jag egentligen inte är. Det känns som att jag är på väg att ta ett kliv ut i något som jag inte vet var det kommer att sluta. Det kittlar i magen och jag tror att jag tycker om känslan.
 

Jag gick förresten till parken igår kväll. Parken med målningen, med minnena. Jag ville tänka, känna hans närvaro. Målningen var borta. Övermålad med tjocka svarta penseldrag, utplånad. Jag ser det som ett tecken. ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback