jag bryr mig inte

oh det är ju så man kan bli trött... så jävla less på alla bloggar som bara handlar om kändisar och deras kläder [ "åhh titta nicole richie hade en ballerinakjol på sig och jessica alba hade en svart t-shirt till blåa jeans och jag är så jävla bra på mode bara för att jag håller koll på vad paris och gänget har på sig" ]
sorry men jag orkar inte mer. jag bryr mig inte om vad nicole, paris och mischa har för kläder, okej?

så. då var det sagt.

nu ska jag på dejt. haha...eller rättare sagt jobbintroduktion. sen blir det stan med ia & tilde i think. och sen ikväll...plannja, det är ju final!

aight

ciao så länge


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det finns folk som uppskattar "modebloggar" och vad som står i dem, om du nu inte bryr dig så kan du ju bara låta bli att läsa. Eller?

Postat av: Emma

Men allvarligt talat, vill man skriva om mode kan man ju göra det på ett lite bättre sätt än att bara kopiera bilder på kändisar och helt rakt av skriva vad de har på sig, eller hur?

Jag har inget emot mode, tvärtom, jag har själv pluggat modedesign på högskolan ett tag. Kanske just därför har jag svårt att se meningen i det fantasilösa kopierandet som så många ägnar sig åt.

Kom på nåt eget for fucks sake!

2006-04-01 @ 21:55:34
URL: http://emmaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback