It's easier to let go

var är du?

inte på rätt plats. allt är upp och ner. jag måste kanske stå på huvudet för att förstå, för att se meningen med allt detta?

varför kan inte livet bara flyta på och allt vara jättelätt och lyckat och varför kan inte alla bara vara sådär lyckliga och okomplicerade? och varför kan inte jag vara så?
men shit det är egentligen inte det jag vill. jag vill bara förstå. jag vill förstå dig och mig och nån mer. sen räcker det. typ.

men var är du?

[[I know
I know
I know.
I knew before you got home.
This world you're in now, 
You don't have to be alone,
I'll get there somehow, 'cos
I know I know I know
When even springtime feels cold.

And I was once there, hanging from that very ledge where you are standing.
So I know
I know
I know
It's easier to let go.

But I will learn to breathe this ugliness you see,
So we can both be there and we can both share the dark.
And in our honesty, together we will rise
out of our nightminds
and into the light]]

no matter what så kommer jag alltid finnas där darling. försvinn inte.


by the way så har jag varit sjukt irriterad på alla myndigheter i dagarna. ska man ringa till socialförvaltningen för att kolla om de har ens jobbansökan är det som en jävla mur av motstånd, inga svar, inga besked... jag fick nog igår och åkte dit, satt i receptionen tills muren föll. det var ett steg på vägen antar jag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback