i just don't know what to do with myself

white stripes på repeat just nu. i just don't know what to do with myself... skön låt. gillar videon, sexy. påminner mig om...haha...nej jag tänker inte säga det. it's a secret.


det är inte lätt just nu. inte alls. det är just ovissheten som är jobbig. min bästa vän ignorerar mig totalt, utan att ge mig någon som helst förklaring. kan det kännas annat än sjukt galet jävla jobbigt? finns det något sätt att stoppa tankarna som maler runt i huvudet?

jag kan bara vänta. vänta vänta vänta. det känns som att det är det enda jag gör nuförtiden.

skola imorrn, rätt skönt att göra något...fokusera på problem som faktiskt har en praktisk lösning istället för såna som verkar helt olösliga...

och
i just don't know what to do with myself...


hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback