how can i explain myself?

soft dag, stan med sara. drack en latte på åhléns och bara njöt av solens värmande strålar mot mitt ansikte. sen drog vi vidare och jag inhandlade en massa akvarellpapper, mina tog slut igår... målar som en galning nu. halva nätterna. 

jag blir så frustrerad när mina ord inte når fram. eller orden gör det, men deras innebörd uppfattas inte. eller missuppfattas. ibland når inte ens orden fram. jag talar för döva öron.

jag vill bli lycklig nu. men på riktigt. ingen fejk-lycka som egentligen bara är problem med ett vackert omslag. 


love me


friends                      

ett litet smakprov på mina bilder. inte de bästa, inte de perfekta, men de som känns bäst just nu. they have the feeling.



och du. så nära men ändå så långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback