got to be in love

man ska väl inte vänta sig för mycket antar jag.
fast jag skulle behöva dig nu.


as if you cared.


jag har inga färger kvar och penslarna är utslitna, men jag kan inte samla energi till att åka in till stan, det gör så ont att röra på sig. var på försäkringskassan imorse för jag var verkligen tvungen att åka dit...damned vad ont det gjorde att köra bil, kan typ inte röra benen normalt...

kom på att de spelar galet soft musik inne på strand i alla fall, det lät ungefär som hotel costes, sån där musik man bara vill ligga i soffan och flyta bort på, eller sitta inne på en sån där nice sval, modern bar med mörka väggar, soft belysning och vita lädermöbler och sippa på en mojito eller nåt. förresten, de har sjukt goda mojitos på peppermint lounge i kings cross i sydney. bara så ni vet.

men jag vill att det ska sluta göra ont nu, sen vill jag åka till had rin och dansa till drum'n'bass hela natten med shaney. och sen vill jag promenera längs stranden i morgonsolen, lägga mig och sova i min bungalow och vakna klockan fyra på eftermiddagen av att sol knackar på dörren. sen vill jag spela biljard med honom och dricka en kall öl. och till sist vill jag bara ligga på de där mjuka kuddarna och mysa med someone special. så det så.

fast jag kan nöja mig med att stanna här hemma också.
och du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback