en oskriven bok

var på möte på uf idag, fick rådet att satsa på mitt målande, skrivande och fotograferande... att det faktiskt kan leda till möjligheter i framtiden. våga ta risken. har aldrig fått höra det förut. intressant.

det lustiga är att när jag hör någon säga så får jag lust att bara ta mitt pick & pack, flytta till milano, ta ett jobb, vilket som helst och ägna all min lediga tid åt att måla och fotografera. 
nu blir det ett luleå-år till ändå. sedan väntar nog milano hur som helst, men medicinstudier istället för konstnärslivet. well. det kan ju bli minst lika bra. [och ja, jag vet, framtidsutsikterna för en läkare är säkert bättre, och bla bla bla.]

det är som en oskriven bok. allt kan hända.

jaja. ikväll blir det basket i alla fall. femte kvartsfinalen. ahh. jag kommer antagligen få ett nervöst sammanbrott haha...men det är värt det. love the game. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback