baila me

jag är glad, fast helt slut. har jobbat idag, städat en hel massa hotellrum och det gick jättebra... så nu blir det mycket jobb till veckan. nice för då kommer jag få ihop pengar till hyran och till reskassan [italien 2:a juni...yeiii].

det är så skönt att jobba! i love it. när man går omkring och är arbetslös månad efter månad glömmer man ju som bort hur skönt det är att vara aktiv, man faller in i det där pensionärstempot [ahhh fan vilken stressig vecka jag har, jag har ett möte på måndag och sen ska jag till skolan på onsdag hjääälp stress stress] och man blir helt stillastående på nåt sätt. och en praktikplats löser inte mycket, för hur kul känns det att jobba heltid för en slavlön på 3400 i månaden?

så nu känns det riktigt bra. värkande svans och muskler till trots. i feel good.

enda tråkigheten var att eftersom jag ska jobba imorrn blir det ingen tripp till skellefteå ikväll/imorgon. hade verkligen vart helnice, längtade...men, får väl ta igen det en annan gång.

[i miss you i miss you]

jag vill dansa. dansa med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback