av dig per te to you

konstig dag.

vandrade i min egen lilla värld imorse, och råkade ta fel buss från stan när jag skulle till skolan... det slutade med att jag fick springa från munkeberg till östermalm för att hinna i tid till matteprovet. en liten nätt språngmarsch på 20 minuter ungefär... det var det här årets motion hihi... trodde aldrig jag skulle hinna, men distillers och ska-p i lurarna fick mig att skynda på mina steg lite extra.

fikade på stan, sa hejdå till danne och tog sen (rätt) buss hem.

har tillbringat eftermiddagen i mitt rum, håller på att packa ner alla mina saker i flyttkartonger... ah. jag har samlat på mig alldeles för mycket saker. minnen, så jag kan inte slänga dem. jag måste skaffa ett stort hus nån gång tror jag...

det känns så skumt att packa ner allting, tömma rummet där jag har bott till och från de senaste 7 åren... men det är nice, känns spännande att flytta. det känns bra. 

tänker. tänker inte berätta vad jag tänker på. inte nu. kanske aldrig. 

[ det är som att...
ju närmare mig du kommer
desto hårdare måste jag blunda
knipa ihop ögonlocken
du ska inte se det som
skymtar där inne.
så mycket [av mig] är ännu 
oupptäckt
sconosciuto
unknown. [av dig per te to you
] ] 


honey honey.


ska dricka en kopp te. as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback