all this pain is an illusion

i wish haha...

jag skulle behöva någon just nu. men, inte vem som helst. ah you know.

snackade med a idag på msn, han sa att han saknar mig. visste inte att det vi hade betydde så mycket för honom... konstigt hur man kan uppfatta saker på olika sätt. det var ju trevligt att höra i alla fall. det känns som att jag inte riktigt minns hur vi hade det, det var en sån där period när allting håller på att förändras, när det är tusen saker som händer omkring en. fast...ja det var nice nu när jag tänker efter ordentligt. inte så att jag önskar att det hade varit nåt mer, att vi hade haft mer tid eller så... en del saker är bara bra som de blir, no regrets och bara fina minnen.

så jääävla ont nu.

får se hur det blir imorrn, tveksamt om jag kommer kunna jobba.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback