practicing wisdom

och by the way så köpte jag en bok av dalai lama idag, 'practicing wisdom'. den är ganska intressant måste jag säga. i slutet av varje kapitel ska man meditera om det det var skrivet om, soft. fast det gick inte direkt att meditera idag på planet. another time.

och han där långt borta skickade just världens sötaste sms och gissa om det kändes bra? jag vågar inte tro att det är något som kommer hålla, jag vågar inte hoppas att det ska fungera, för det är tre månader kvar och jag vet inte om de få timmarna vi fick, oavsett hur intensiva och meningsfyllda de var, räcker för att man ska våga hoppas. men jag njuter av ögonblicket, och just nu känns han fortfarande nära.

och nu ska min trötta trötta kropp få sjunka ner i ett varmt bad och sen väntar sängen.



om bara mina grannar skulle kunna sluta spela e-type på högsta volym skulle jag vara helt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback