give me some silence

jag är arbetsskadad tror jag, jag hör telefoner ringa hela tiden även fast det inte ringer någonstans här hemma...

idag har jag jobbat 8-19 non stop, fick ganska mycket gjort i alla fall... men det är så mycket mer kvar att göra.

och igår var jag så sjukt stressad när jag kom hem från jobbet, men då ringde L(igen...damned, jag får inte vänja mig vid att prata med honom varje dag...). och allt kändes genast så mycket bättre. vi pratade i över en timme, tycker synd om den som ska betala hans telefonräkning... men det är helt galet, tiden går så fort när vi pratar... vi har ju så mycket att berätta för varandra, så mycket att upptäcka om varandra...

nu ska jag äta. äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback