it's deep how you can be so shallow

jag hade skrivit ett jättelångt inlägg för nån dag sen. men gissa om bloggen ville samarbeta? nä.

tog halva dagen ledigt idag, har jobbat 9 dagar i sträck så jag tyckte jag förtjänade det. har dessutom fått lön idag så efter att ha betalat alla jävla räkningar bar det av ut på stan. kom hem med allt möjligt sånt som jag inte direkt planerat att köpa. till exempel ett par vandringsskor. haha.

undrar om han har det bra där borta i klostret? dum fråga by the way, klart att han har det bra. jag vill också åka och bo i ett kloster mitt ute i ingenstans på den franska landsbygden i några dagar, njuta av lugnet, äta god mat och arbeta och samtala med en massa kloka människor.

läser just nu: profeten av kahlil gibran, väldigt intressant även för en ateist/humanist som jag. egentligen tror jag nog ändå på något. det är bara väldigt odefinierat än så länge. time will tell.

jag vill klippa luggen, men jag vågar inte riktigt göra det själv. hmm. hjälp mig? känns så onödigt att betala en massa pengar bara för att klippa luggen ju. (som att det var nödvändigt att betala en massa pengar för ett par vandringsskor då, men anyway...)

det är bara 9 dagar tills han kommer nu. jag är nästan lite nervös. men oh so happy.
orka hjärtklappningen jag fick idag på stan förresten, vid åsynen av någon från the past... vissa saker sitter nog djupare än man tror. usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback