a distorted reality is now a necessity to be free

momentos malos
y momentos buenos



min hjärna är lite överhettad. det är så mycket att tänka på, så mycket att komma ihåg, så många förväntningar att leva upp till. och det går ju bra. men jag skulle vilja vara med honom, för då och endast då infinner sig den där känslan av att bara kunna slappna av och vara den jag är, att inte behöva anstränga mig, för allt kommer så naturligt ändå.

[jag drömde så konstigt inatt. jag drömde att jag skulle gifta mig, allt var klart, klänningen var på och jag väntade bara på bilen som skulle ta mig till kyrkan. då insåg jag att jag höll på att gifta mig med fel man. tänker inte ens nämna vem denna man var, men jag vaknade med en sån ångest... Jag insåg verkligen i drömmen att jag inte hade någon utväg, att det var för sent och att jag hade behövt förstå det tidigare. så obehagligt.]

tur att drömmar bara är drömmar. jag lever i verkligheten at the moment. även om verkligheten ibland känns som en dröm. en bra dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback