60 dagar kvar

jag känner mig konstigt lugn, vet inte riktigt vad det beror på. har jobbat hur mycket som helst de senaste dagarna, igår blev det 14 timmar... idag lite mindre. men i alla fall.

nu sitter jag och lyssnar på soft musik, morrissey, elliott smith och några skumma akustiska låtar av james blunt. har just svarat på det långa vackra brev jag fick idag med posten, oh jag älskar att skriva brev. och jag älskar ännu mer att få brev. de är så fyllda av känslor på ett sånt personligt sätt, så sjukt mycket bättre än elektroniska meddelanden. och jag älskar hans spontana, fria sätt att berätta, hur han trasslar in sig i långa förklaringar, som jag själv brukar göra.

och idag fick jag mitt fotografi som jag förstorat upp och låtit trycka på canvas. muay thai, intensity. när jag får tid att montera upp det ska tavlan få pryda en vägg någonstans.

och nu ska jag dricka en kopp te. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback