det är så natten kommer

och jag tror den, natten, ska få sudda bort en hel del saker ur mitt huvud.

alltför mycket som händer just nu, det resulterar i ett enda stort kaos i mitt huvud och inget vettigt vill komma ut. tror att allt måste få ligga inne i huvudet och sorteras upp ett tag.

all i need is you, oh tryin to break down...oh please just, let me please break down


[jag jagar en mening med det hela men jag famlar nog i blindo. allt ligger dolt alltför djupt än så länge. men oh, ångesten som dyker upp i vissa stunder. lusten, den nästan ofattbart starka lusten att bara släppa alla de någotsånär vettiga och 'normala' saker jag har för händer och bara fly. fly fly fly, in i andra världar, med andra dofter och färger. andra ansikten, andra känslor. andra sätt att tolka känslorna på. att visa dem på. eller vända tillbaka in i det mörka. finna meningen för stunden i de overkliga sensationerna.]

och det var så natten kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback