converting vegetarians

ah huvud sprängs snart. jag är inte gjord för att bo där det kan bli kallare än 0 grader tror jag. köp ett hus i thailand åt mig någon?

och jag är definitivt inte gjord för att sova mindre än 5 timmar per natt. illa, sömnlös igårkväll... ögonen slöts inte förrän vid halv 3 kanske. vaknade klockan 7 och fick panikspringa till bussen. inte min dag idag.

när är det någonsin det förresten?

överraskande telefonsamtal idag, i mängder faktiskt. någon som jag trodde hade helt suddat bort mig från sin hjärna ringde på kvällen, så trevligt... underbar överraskning. fint att höra den rösten efter många månaders tystnad.
lägenhet på gång också... lulebo ringde och det verkar som att det är på g nu. nice. jag längtar. inte lite heller.

skola igen imorgon, sen är det lååång helg. ah underbart. jag ska njuta. man uppskattar inte helgerna när man inte gör något på veckorna...inte som man gör när man är helt slut efter långa dagar i skolan.

well, ganska intetsägande det här. är för trött för att tänka på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback