blow my mind

den jobbiga känslan från igår är i stort sett bortblåst. inlåst kanske.

fick ett mail från M idag. snacka om att den människan har nyckeln till mina tankar, känslor... vet precis hur jag känner, förstår precis. och får mig alltid, alltid att le, oavsett hur jag mår. sweet soulmates - connezione delle anime. ska bli så nice att ses i juni, bara ta en kopp kaffe och prata prata prata utan stopp. connection med riktiga talade ord, blickar och gester. inte skrivna ord på en skärm - alltid, always med känslor bakom men ändå. det är inte samma sak.

ah jag sitter och lyssnar på leonard cohen, vilken röst. mys. [bild i huvudet: en öppen eld, en skön soffa, en filt och någon speciell att mysa med.] haha. det här får duga for now... ensam i källaren. ahh deprimerande? nä. man kan ju drömma.



Kommentarer
Postat av: Joaquim

Kul att det kanske gav dig någonting.
Tack.
För ovanlighetens skull får jag säga detsamma...
Bara ögnat igenom den än, men den bådar gott.
Genuint, melankoli, italienska...mer än så behövs ibland inte...
Hittar du tankarna som väcktes får du gärna komma tillbaka, jag finns allt som oftast, ungefär här...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback