bilder av lycka

har varit och tittat på "stolthet & fördom" på bio nu ikväll. kom ut från biografen med ett leende på läpparna...åh jag vet, det är så typiskt "tjejigt"... men jag kan inte rå för det. underbar kärlekshistoria.
vill inte alla kvinnor ha en egen mr darcy? haha...

tittade igenom alla bilder från australien... ah happiness. saknar det på sätt och vis. fast jag är nyfiken på hur allt kommer bli här också...måste ju kanske ge hemstaden och hemlandet en ordentlig chans innan jag sticker iväg igen.


nya lyckliga minnesbilder skapas ju även här. 

leendet stannar kvar. inte bara tack vara filmen. finns annat att le åt också...lyckligtvis. 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tjaaaa! Så filmen var bra...även utan den RIKTIGA Mr.Darcy? :P Jag har också skaffat blogg förresten! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback