all for believing

söndag. used to love it. när man inte ska göra något på måndagarna är det så skönt med söndagar, ingen press att göra något för allt är ändå stängt...man kan bara slappa hela dagen, vara uppe länge på kvällen och så. men nu...ahh skola imorgon. hur ska det gå?

var hos sara idag, sen hos hennes mamma & busade med småbarnen, helt slut är jag nu... haha man har inte samma energi längre.

lyssnar på damian marley & eek-a-mouse just nu, fett nice... 

är fortfarande så arg att jag typ kokar inombords. men jag har gjort mitt nu, måste bara låta ilskan dö ut av sig själv i guess. jag hatar att vara arg.

ahh saknar reggaekonserterna på söndagarna i sydney, raging rabbit nightclub, band från jamaica & shaka på pyttelilla dansgolvet med giuseppe & co... så härligt, den glada och avslappnade stämning som fanns där inne är inte lätt att finna på andra ställen. det var lycka. fattade det redan då för ovanlighetens skull. tänk så ofta man bara lever utan att tänka på hur lycklig man egentligen är. få gånger har jag verkligen stannat upp och tänkt; 'det här är lycka...bättre än såhär kan det inte bli', njutit av stunden till 100%. 

men de gånger jag har gjort det finns inpräntade för alltid i min hjärna. det är sånt man minns. och man saknar känslan, det sliter i hjärtat, och kanske man alltid lever sökandes efter dessa ögonblick?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback