sympathique

jag minns inte riktigt hur det hela tog sin början. jag minns inte de första orden. men jag minns känslan. känslan av ett starkt band mellan två själar fulla av längtan och förhoppningar, känslor och tankar. vetskapen om att livet är så mycket mer än det vi ser. 

så långt bort men ändå så nära. en historia som skulle platsa i en film, en bok, u name it. jag ser filmen framför mig, den spelas upp i mitt huvud när jag sluter ögonen. boken skrivs sakta, blad för blad. och det är så skönt att veta att någon verkligen vet hur det är. vänskap.

om jag hade tid och energi skulle jag skriva boken. skriva skriva skriva utan att sluta, dag efter dag, vecka efter vecka tills den sista sidan var full.

men until then... ska jag bara koncentrera mig på att leva. leva och känna.

och du. jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback