Radio Kaos [part 3]

jag hatar särskrivningar. och stavfel. stavfel är kanske inte lika hemska som särskrivningar, men nog hemska för att ge mig rysningar. [tänk: blocket.se, annonser av typen 'fotöljer säljes - del av mycket fin soff grupp' ahh rysning alla grande]
jag har nåt emot stora bokstäver också. men det är nog mest en estetisk grej. jag vet ju att de ska vara där egentligen, men jag tycker inte om sättet de delar upp allt på, hackar sönder texten på ett fult och klumpigt sätt.

annars är jag ganska tolerant.

jag har sovit hela dagen nästan. på soffan, i fåtöljen, på min säng, på bussen. min kropp orkar inte mer nu, den vill bara sova. tror aldrig jag har varit så trött förut.

[andas, mina vänner. känn rytmen av livet. dansa till ert eget beat, stanna inte upp. 107,3 FM, Radio Kaos. "The trick is to keep breathing" ]

Kommentarer
Postat av: Sara

äntligen nån som hatar särskrivningar och stavfel lika mycket som moi! :D

Postat av: Emma

haha yes... och du vet hur irriterad jag kan bli på småsaker :P typ som när mobilen ger mig order hehe...

2006-02-15 @ 22:07:02
URL: http://emmaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback