Radio Kaos [back again]

det är så lätt att sätta ord till allt ibland. och ibland är det så oerhört svårt.
det är så mycket jag skulle vilja säga men orden kommer inte ut. de fastnar inne i mitt huvud och där bränner de. de bränner tills det verkar som att inget annat existerar.
när de väl kommer ut har de tappat en del av sin glöd. de verkar helt plötsligt så banala, så tomma på mening. det är ju bara ord. var finns deras själ? den försvann någonstans på vägen. kanske den fortfarande ligger kvar inne i mig och väntar på rätt tillfälle.

jag behöver ett sånt tillfälle nu. ahh jag behöver det so bad. när allt kommer ut och faller på sin rätta plats. när allt tycks stämma, om så bara för en sekund.

[Vi måste vara mycket uppmärksamma på vår omgivning, för ibland, utan förvarning, förgyller något vår dag. Snart, snart kanske...? 107,3 FM, Radio Kaos, "i'm kinda lonely, u wanna take me home?"]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback