parentes

här kommer en liten parentes, en paus från de vanliga funderingarna.

alltså. marie serneholt. det måste ju vara något fel på henne. såg just den nya videon och jag förundrades över hur hon har gått från att bara vara en någotsånär normal, irriterande medlem i a-teens (egentligen borde jag kanske inte förundras? a-teens. seriöst.) till en dålig svensk britneykopia. det är [enligt mig, men vad vet jag?] inte sexigt, bara plastigt. ska man försöka sig på "sexig" kan man väl göra det på ett bra sätt. snälla. bespara mig såna hemska upplevelser som den jag nyss hade.
hur kan man låta sig luras till att göra något så fullkomligt förskräckligt? för jag hoppas för hennes skull att det inte var hennes egen idé.

orka bry sig egentligen... kanske har med att göra att jag har varit på arbetsförmedlingen i flera timmar i morse och det har inte direkt nån strålande inverkan på humöret.

ska ta mig iväg till skolan nu. kemi...jippiyei...



Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha...fan va kul..jag tänkte skriva om den hemska videon i min blogg men så såg jag att du hunnit först :P Den är utan tvekan nåt av det värsta jag sett på länge...shit hur hon såg ut asså.. :S

Postat av: Emma

haha ja den är fan hemsk... jag kan inte komma över det... illa haha...

2006-02-10 @ 16:22:51
URL: http://emmaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback