noi siamo gli sogni

vi är drömmarna.

vackraste solskenet idag. vita träd och färgad himmel. för första gången på månader kände jag solen värma mitt ansikte när jag promenerade in mot centrum. det är som att jag bara behöver lite solsken så skärps alla sinnen. människornas ansiktsuttryck och gester, rörelserna... jag vill fotografera igen. har inte haft energi till att röra kameran på flera månader.

jag drömmer. drömmer, dag och natt. men jag lever inte på drömmarna. jag tror att det viktiga är att alltid ha drömmar, men att försöka förvandla drömmarna till verklighet. vi är våra egna drömmar. jag har kämpat så hårt för att alltid, alltid göra det mitt hjärta säger. är hjärtat lyckligt är jag lycklig. mitt sätt att se på livet blir så ofta ifrågasatt. men inse, jag tvingar inte någon annan att leva som jag gör. det är min filosofi. jag vet att jag delar den med vissa. soulmates.

[som min kära m sa. "de som lever som du gör känner sig gamla för första gången 1 minut innan de dör" jag hoppas innerligt att han har rätt.]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback