live for the moment

ahh ibland börjar jag sakna allt och alla i australien så mycket. mest människorna förstås... mina darlings... måste åka till mexiko, till dem, nån gång, snart. kollade biljettpriser idag, inte alls så dyrt...så om det blir mycket jobb i sommar..

ah man kan ju alltid hoppas. tills dess; minnen.


lycka


men nu har jag mycket att se fram emot här också. bara en månad tills jag får min lägenhet...så nice... längtar. och alla vänner här; love y'all! ni ska bara veta hur mycket jag tjatar om er när jag är någon annanstans. hihi...

det är så komplicerat det här med att åka bort en längre tid. det handlar så mycket om avsked. först ska man säga hejdå till alla hemma... och det är kanske egentligen det lättaste avskedet eftersom man vet att man kommer ses igen, for sure. men sedan, nya möten, vänner, soulmates... det känns så oerhört starkt när man har levt tätt ihop med människor i flera månader och sedan måste man skiljas åt. och avstånden är så stora. eller... de fysiska avstånden är stora.

men, jag är glad att jag har fått uppleva allt det jag har upplevt. och fått möta alla de människor jag har träffat i världen. alla ger en något.

jag läste något så bra om lycka idag. och om vänskap. it touched my heart. kan tyvärr inte förklara.


jag vet bara att man borde försöka njuta av varje sekund tillsammans med sina älskade. kanske man kommer att finnas vid varandras sida för alltid...kanske inte. men det som räknas är ändå nuet. live for the moment.  


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback