honey.

nyfunnen energi idag, tog mig faktiskt ut i backarna med min gamla snowboard. så skönt. hade glömt känslan. sol, gnistrande snö, kyla som biter i kinderna. ah vackert.

har fyllt min dagbok idag. sista sidan är full. läste igenom hela också - fyra hela år av liv och känslor. ganska omtumlande läsning måste jag säga. så mycket jag inte minns att jag någonsin har känt. så många av de där rivande, slitande känslorna som man tror att man alltid ska minnas, och sen några år senare är minnena av dem som bortblåsta. det har väl sina orsaker antar jag. anyway... ingen mening med att leva i det förflutna.

satsar på att skapa nya mindblowing memories nu istället.

[honey you should know
that I could never go on
without you]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback