the time has come and gone

morgonens aktiviteter avbröts av en migränattack. de kommer alltid vid rätt tillfälle...damned. tog mig hem och sov med två kuddar över öronen (grannarna bygger om fortfarande), och först nu känns det bättre. jag är dessutom hungrig, men det är för tidigt för middag och definitivt för sent för att äta lunch.

nu måste jag alltså hinna med alla mina tusen saker imorgon innan klockan 18:00 då jag ska åka med tåg nr 666 (läskigt) till milano. sen ska jag hitta hotellet, och inte tappa bort mig själv, väskan och passet, vilket kan bli en svår uppgift. återkommer senare i veckan med uppdateringar på hur det gick.

kanske kan äta middag nu i alla fall.
sen ska jag ringa L.

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha, hoppas det gick bra i Milano. Hoppas allt är bra där nere. Vi hälsar. Kram

2006-12-28 @ 01:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback