moving on

åh just det jag skulle ju packa nu.

det känns så sjukt jobbigt att sätta igång och packa ner allt i de där jävla kartongerna. jag vill inte ha en flyttfirma, jag vill ha en pack-firma. bära kan jag göra själv.
om prick en vecka kommer jag förhoppningsvis nästan vara framme vid milano centrale (förhoppningsvis för man vet aldrig med de där flygbussarna...) och om allt vill sig väl så kommer jag inte behöva tokspringa till tåget. nu har jag ju rest samma väg ett antal gånger och jag har alltid behövt tokspringa till tåget. jag blir förvånad om det blir annorlunda den här gången. men anyway.

till genova kommer jag alltid, på ett eller annat sätt. och där väntar ju han. oh.

nu måste jag packa. måste måste måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback