uääh

bläää jag är sjuk. värsta skumma sjukan, jag vaknade imorse av att s ringde och då mådde jag bra, låg i sängen och pratade i telefon i typ en halvtimme... sen reste jag på mig och då höll huvudet på att sprängas. fick i mig lite yoghurt i alla fall men det tog bara en halvtimme tills jag började spy som en fontän ungefär. har legat i sängen halvdöd fram tills nu, bara vaknat till när mami kommit förbi med lite mat & sånt och när papi kom med några filmer. (som jag måste se på datorn för jag har ingen tv än...uahh that sucks...fast imorrn får jag låna saras - tack sara! hihi...)  

kollade plannjamatchen i repris på internet också, var tvungen att se det igen...sååå skön stämning var det. nice med sm-guld.

ska försöka äta nåt nu, sen röja lite i köket så köksbordet får plats, ska låna ett av mormor imorrn.

ciao så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback