sweet sweet sweet

yes idag går flyttlasset. jag ska bli hertsö-bo haha...

var nyss och kollade på lägenheten. två trappor upp, en stooor etta med ett knallblått kök. hmm måste göra något åt den där färgen alltså...får nog tapetsera om när jag har tid. 

sweet i alla fall, det känns så bra! jag är så glad, min första alldeles egna lägenhet. inte första gången jag flyttar hemifrån...men första gången jag ska bo alldeles ensam. soft som fan. lite synd att jag ska jobba så mycket i veckan, kommer inte ha nån tid alls till att fixa hemma... får väl ta det till helgen kanske. om jag nu inte åker iväg då...who knows? 


 
A lot of times it seems like, you ain't gon' make it where you wanna be in life
But, yo if you got a plan, believe me you gon' get there
You gon' get everything you ever wanted baby
That's my word



jag blev så irriterad igår. det finns en del personer som jag så gärna skulle vilja nå fram till, som jag bara skulle vilja att de förstod vad jag tänker, hur jag tänker, hur viktiga de är för mig. men nej.


Everything will eventually come to an end
So try to savor the moment, cuz time flies don't it
The beauty of life, you gotta make it last for the better
Cuz nothin' lasts forever

just det jag måste tillägga att: de ringde och erbjöd mig ett till jobb idag! ahh hallå? fast nu tackade jag nej. kommer inte funka ju...jobba 50 % som personlig assistent och samtidigt 100% ute på campingen? njae. men de sa att jag gärna får ringa dem till hösten anyway, så det ska jag komma ihåg.

Kommentarer
Postat av: Danne

Fan vad nice för dig att du äntligen fått eget. Haha, ska försöka komma på festen, men som sagt. Nu är det som jobbet som bestämmer!

Postat av: Emma

yes det är skönt som fan :) haha öhh vilket jobb? ;)

2006-04-04 @ 16:46:35
URL: http://emmaae.blogg.se
Postat av: Danne

Haha, det jobb som jag nu har fått och kommer jobba 75% på

2006-04-06 @ 11:41:40
URL: http://dannne.blogg.se
Postat av: Emma

haha ja nu ja, men dååå när du skrev hade du fan inget jobb :P

2006-04-06 @ 16:35:25
URL: http://emmaae.blogg.se
Postat av: Danne

Ja nä, men om jag nu skulel få jobbet skulle det med sannorlikhet förstöra mina planer på att komma upp.. det var så jag menade!

2006-04-07 @ 16:12:38
URL: http://dannne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback