som en vinglande cykeltur

jag är alldeles för känslig.
men det är så det ska vara kanske?

som en virvlande galen dans, som en vinglande cykeltur på tomma sommarvägar
med solen i ryggen, vinden i ansiktet och många gropar framför mig
that's how it feels babe.
som en fågel i en bur där dörren står öppen, den hittar ändå inte ut
vingar som slår mot kalla galler, lätta dunsar när kroppen slår mot gränsen
u know it's like that babe
som om du skulle se det på ett annat vis, som att ur dina ögon lyser ett annat ljus
kanske din väg är lika krokig som min, men du vandrar med lättare steg.


jag vet inte mycket just nu. och jag vill inte tro, anta, gissa.

och jag ser ingenting for fucks sake. jävla sudd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback