manuale d'amore

yeah har precis sett klart manuale d'amore för typ tredje gången. den är så bra. så fin, den skapar eftertanke på något sätt.

l'uomo non sa perché s'innamora... viene travolto e basta!

jag längtar galet mycket tills jag ska till italien igen i juni. det kommer bli en resa fylld av möten, möten med människor som jag har delat så mycket med under en så lång tid. människor som jag alltid kommer vara nära, oavsett hur långt bort från varandra vi är, under hur lång tid som helst.

måste sätta på lite musik nu. det är för tyst här.

så. bush. ah jag tror jag kan varenda låt utantill. [ but as love it's really love, it never fails but fail it does... it's like i've come undone and i've only just become inflatable for you ]

det känns som att det finns alldeles för många spärrar. inte för mig, eller jo, kanske även för mig? alla de där mentala spärrarna. alla de där sakerna som verkar så omöjliga. alla de där sakerna man tvivlar på. ah den där jävla osäkerheten. jag hade blivit av med den, varför, varför ska den komma nu? jag skyller inte på någon, jag skyller minst av allt på dig, det är ju jag själv som gör det. det är ju jag som tillåter mig själv att tvivla.

och jag saknar, så mycket.

my silence solidifies, until that hollow void erases you, erases you so i can't feel at all. but if i never fell again, at least that nothingness will end the painful dream of you and me.
missy higgins - the sound of white [je l'adore]

men nä, nu ska jag sluta skriva och sova istället. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback