liar liar


jag försöker igen; jag skrev ungefär detta igår men det verkar som att det försvann någonstans i rymden.


here comes a lie: we will always be true

ibland är lögner bra. jag önskar att en del människor hade ljugit för mig någon gång istället för att alltid säga exakt vad de kände. för ibland har man inget val, man måste göra något, och det blir så många gånger värre av att höra 'nej jag dör om du lämnar mig jag klarar det inte om du går så kommer jag ta livet av mig jag älskar dig och jag saknar saknar saknar dig'
för man vill inget hellre än att sluta göra den älskade personen illa, men man kan inte heller fortsätta lida själv. ibland hade jag bara behövt ett 'jag är okej', även om det inte var sant.

man får lära av sina egna erfarenheter i guess.



dagens tankar:
sommarkänslorna blir allt starkare, jag älskar det. jag älskar att det är ljust klockan 9 på kvällen och jag älskar att det är varmt och att luften luktar vår.
idag har jag & gfjun åkt runt med bilen och lyssnat på hög musik och allt kändes ungefär som förut. det var skönt.

det känns som att det bubblar inuti mig, jag mår så mycket bättre nu än i vintras, det måste vara alla förändringar. det är sånt jag lever för.

nu ska jag plugga kemi yao...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback