kvällstankar

det bultar och slår
det är tiden som går
det är landet där allting förvandlas
som vi jagar och far
efter frågor och svar
här i tider när allt ska förhandlas
det är väl tanken som räknas ändå
jag skulle önska att tanken var klar

jag känner bara nu att... jag inte orkar med fler besvikelser, att jag inte vill behöva bygga upp en hög mur för att den inte ska rasa helt när någonting händer. jag vill gå framåt, ahh. jag gör ju det for fucks sake. vad svamlar jag om? 

det är som en lars winnerbäck - kväll ikväll. hiihi... ah. han får säga det jag inte hittar ord för då.  

men nya dagar väntar med nya tidsfördriv
och allting liksom kräver mera nu
så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
älskade älskade du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback