frierier och kemikalier

idag var det en kille som friade till mig. haha... det var galet oseriöst men sånt är ganska kul ändå när det händer. [ jag sa nej, ifall nån undrar. ] 

har jobbat idag till sist efter många om och men imorse... ringde till jobbet vid kvart i 7 för att fråga om jag verkligen skulle jobba idag, chefen sa:
"nej nej, det är lugnt, gå och lägg dig och sov igen... men kan du kanske jobba imorrn?"
jag sa okej och la mig i sängen igen...
en halvtimme senare ringer telefonen, chefens nummer... jag svarar lite förvirrad och hon säger:
"vart är duuu? vi saknar dig! kommer du snart eller?"
"ehh jaa...okej..."

satte mig i bilen och körde till jobbet, där visade det sig att hon hade hört fel första gången jag ringde och trott att det var nån som heter Anna...haha...orka det... lite förvirrad morgon alltså!

nu är jag slut. har jobbat i galna kemikalieångor hela dagen, är typ hög hihi... det blir nog en tidig kväll. ska äta lite soppa, ta ett varmt bad och sen ligga i soffan resten av kvällen.


det som är skönt med att vara såhär trött, och med att jobba hela dagen...det är ju att jag inte har den minsta tid eller energi till att fundera på annat. inga tankar som maler i huvudet, inte en endaste liten tår, inte ett hugg av oro eller ångest i magen, inga deprimerande tankar och inte en endaste liten tanke på honom.

yah yah.

ciao då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback