en person, tusen sidor

tänk så många olika sidor det finns av allt och ingenting.

den lyckliga flickvännen, den olyckliga flickvännen, älskarinnan, den bedragna flickvännen, den otrogna flickvännen, singeltjejen som älskar singellivet, singeltjejen som hatar singellivet...

tänk att allt det och mycket mer därtill kan finnas i en och samma person, att en enda människa kan ha levt alla dessa roller, for real. tänk hur det känns. tänk hur känslorna pendlar från obeskrivlig lycka till obeskrivlig smärta och tillbaks igen. hur det kanske formar en.

tänk.

ursäkta att jag säger detta; men en del män tänker verkligen inte längre än deras könsorgan räcker. dessa män borde vara utrustade med längre penisar, tanken skulle ju nå lite längre då i alla fall...

nej det är inte ett utbrott av manshat, my friends. det är inte ett hat alls, om jag ska vara uppriktig. det är bara ett enkelt konstaterande.

jag misstänker att jag svamlar lite för mycket nu och att jag kanske borde sluta uttala mig om vissa mäns tankeförmågor, och kanske även om storleken på dessa mäns könsorgan...innan det här går för långt.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback