at my best when I'm terrorist inside

ja då var det bestämt, anmälan är inskickad. det blir biologipluggande på distans i sommar. undrar lite hur man ska hinna med att ha ett liv också utöver allt jobb och pluggande... men men, det fixar sig nog. på sommaren är det ju ljust på nätterna också så då behöver jag ju nästan inte sova alls hehe.

måste ju plugga lite om jag ska ha nån chans att klara antagningsprovet på universitá degli studi di milano den 6:e september. det blir nog svårt att klara sig med det lilla man minns från högstadiet...det är ju trots allt läkarlinjen jag ska ta mig in på.

idag har jag sökt jobb. ett till. haha... yes, här kan man snacka om aktiv arbetssökande.


nu ska jag göra något. typ...äta...eller plugga kemi... eller...hehe...äh.

i'm;
at my best when I'm terrorist inside
at my best when it's all me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback